דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות לכל חצר 

מאת    [ 15/07/2009 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 3596 פעמים ]

בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות מתקינות בריכות בחצר ביתם, על הגג או אפילו על מרפסת הבית. מה שפעם נחשב היה לפריבילגיה של אנשים אמידים בלבד הופך כיום לנחלת הכלל ולמוצר שכמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו. היום יותר ויותר בתי אב בישראל מתקינים בריכות כאלה ואחרות, שיפור רמת החיים במדינת ישראל והיצע הרב של סוגי בריכות שונות הופכות את המוצר לנגיש יותר מאי פעם. אין פינוק נעים יותר מלטבול במי בריכה בימי הקיץ החמים, להשתזף על גדותיה או לשחות בה למטרות בריאות ושמירה על כושר גופני.

בריכות מגיעות במגוון צורות, גדלים, חומרים, וטכנולוגיות שונות כך תוכלו למצוא מגוון של בריכות בעלויות שונות אשר נעות בין כמה מאות לכמה עשרות אלפי שקלים. במידה וברצונכם להתקין בריכה נייחת , תכנון והתקנה של בריכות מסוג זה מצריך השקעה ותשתית במרבית המקרים וחשוב לבחור איש מקצוע מנוסה ומקצועי לצורך ביצוע העבודה של התקנת בריכות.

סוגי בריכות

כאמור, ניתן למצוא כיום בשוק מגוון רחב של בריכות מסוגים שונים. הסוג האיכותי והנחשק ביותר אלה הן בריכות בטון- שהן למעשה הבריכה ה"אמיתית". מדובר בבריכות מאסיביות שמצריכות תכנון מוקפד והשקעה רבה. להתקנה של בריכות בטון יש מספר שלבים, ובדרך כלל יש צורך בעבודה משותפת של כמה אנשי מקצוע ביניהם אדריכל ומהנדס שיתכננו את התשתית, הגודל של הבריכה, העומק שלה וכיוצא בזה, קבלנים לצורך יצירת תשתית והתקנה ואנשי איטום מקצועיים לביצוע איטום הבריכה. לאחר שלב התכנון של הבריכה מתחילה עבודת החפירה והתקנה של תשתיות ויסודות לבריכה- במהלך העבודה חשוב להקפיד על איטום וטיפול בכיסי אויר במידה ונוצרים במהלך הבנייה. בניית הבריכה- ברמת הקירות והרצפה צריכה להעשות כמקשה אחת ולא בחלקים ולאחר הרכבת אריחי הבריכה יש לבצע איטום פעם נוספת וגימורים אחרונים.בריכות בטון אלה הן בריכות יקרות יחסית, אך מדובר בבריכות יציבות ואיתנות שישרתו אתכם שנים ארוכות.

סוג נוסף של בריכות אלה הן בריכות ספא- או ג'קוזי. בריכות ספא הן בריכות קטנות יותר מבריכות בטון ואינן דורשות תשתית או חפירה, בדרך כלל מספיק להתקין אותן על הקרקע. בריכות ספא ניתן להתקין בחצר הבית, על מרפסת הבית או על הגג ומתוקף גודלן הקטן באופן יחסי יכולות בריכות מסוג זה להתאים למעשה לכל שטח. בריכות מסוג ספא אלה הן בריכות אשר מופעלות על ידי מערכת חשמל שמייצרת זרמי מים היוצרים אפקט של מסאז', כך האדם שיושב בתוך בריכת הספא נהנה מטיפול עיסויי במים תוך שליטה על עוצמת הזרם וסוג הזרם. בריכות ג'קוזי ניתן למצוא בגדלים שונים ועם טכנולוגיות הפעלה שונות, ניידות או נייחות בעיצובים וגימורים שונים. אם ברצונכם לרכוש בריכת ספא הקפידו לבחון את המפרט הטכני שלה ואת סוגי הזרמים שהיא יכולה לייצר.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב